Sunday, December 2, 2018

Kereta Sewa Kelantan - Proton Saga FLX

Kereta Sewa Kelantan - Proton Saga FLX

Pihak kereta sewa kota bharu kelantan menyediakan lebih 7 buah Proton Saga FLX auto. Kadar sewaan bermula dari RM100 dan semua transmisi auto. 




Proton saga FLX
8 bulan selepas pelancaran Saga FL iaitu pada Julai 2011, Proton menambah Saga FLX dalam barisan model keluarannya. Tambahan 'X' bermaksud "ekstra". Pihak kereta sewa kelantan sangat berpuas hati dengan modal ini. FLX didapati dalam varian Standard dan Executive trim lines. Kedua-dua versi dilengkapi dengan enjin CamPro IAFM+ yang diperbaharui, yang mana boleh digandingkan sama ada dengan transmisi manual ataupun CVT. Namun pihat kereta sewa kota bharu menyediakan kereta sewa saga flx transmisi auto sahaja. Punch Powertrain CVT buatan Belgium menghasilkan pecutan lancar tanpa sentakan penukaran di samping penjimatan bahan api yang lebih baik daripada transmisi automatik 4 kelajuan. Dari segi keselamatan, Saga FLX kini didatangkan dengan dua beg udara dan sistem brek cegah kunci (ABS) dengan pengagihan daya brek elektronik (EBD). Walau bagaimanapun, ciri-ciri tersebut hanya boleh didapati pada varian Executive yang lebih mahal. Pengendalian ditambah baik melalui tetapan sistem gantungan baharu yang menampilkan spring yang lebih keras, bar cegah golekan hadapan yang lebih tebal dan penyerap hentak baharu yang lebih seimbang antara keselesaan perjalanan dengan prestasi pengendalian. Satu pilihan warna baharu, Perang Elegan boleh didipati dan bahagian luaran Saga FLX sama seperti Saga FL.

Pihak kami di kereta sewa kota bharu kelantan sangat berpuas hati dengan model proton saga flx ini. Oleh kerana itu kami menyediakan lebih dari 7 unit untuk disewakan dan digunakan oleh pelanggan-pelanggan kami di sekitar kota bharu kelantan. Pihak kami mengalu-alukan pelanggan untuk menempah kereta sewa di kota bharu ini bersama kami. Sila hubungi pegawai pemasaran kami dibawah.


Lihat Yang Lain :                                                                                                       

TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN KERANA MEMILIH DAN MENGGUNAKAN KHIDMAT  KERETA SEWA DI KOTA BHARU KELANTAN BERSAMA KAMI. KAMI MEMOHON MAAF JIKA ADA KEKURANGAN DAN KAMI SEDIA MENINGKATKAN PERKHIDMATAN KAMI UNTUK MASA AKAN DATANG. SAYA SEDIA BERHIDMAT.
call / whatsapp : +6019-497-7673 (EN FAIZAL)
email : kkcarrental8899@gmail.com
Direct Whatsapp DISINI DISINI DISINI
Direct Whatsapp DISINI DISINI DISINI

No comments:

Post a Comment